Studentermedhjælp til vores IPR-koordinatorer

Til vores afdeling i Aarhus søger vi hurtigst muligt en studentermedhjælper med flair for struktur og et skarpt øje for detaljer – samt lysten til at lære nyt i en branche under konstant udvikling.

Jobbet

Som studentermedhjælper tilknyttet vores IPR-koordinatorer bliver du en del af et dygtigt team, som arbejder engageret for, at vores klienters immaterielle rettigheder varetages bedst muligt.

Opgaverne i jobbet vil blandt andet bestå:

  • Oprettelse af sager
  • Indtastning, registrering og systematisering af sager
  • Administration af varemærke- og designansøgninger
  • Diverse ad hoc opgaver

Arbejdstiden er estimeret til 5 - 10 timer om ugen, og vi er fleksible med arbejdstiden i dine eksamensperioder.

Din profil

Du er struktureret, detaljeorienteret og evner at prioritere opgaver i en til tider hektisk og udfordrende hverdag. Du trives med at arbejde i et team, hvor vi vægter videndeling og tæt samarbejde. Herudover besidder du et naturligt servicegen.

Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk. Du er fortrolig med Office-pakken og har mod på og evne til at sætte dig ind i de IT-systemer, vi bruger til sagsbehandling.

Vi forestilles os, at du studerer erhvervssprog (engelsk), kommunikation i kombination med erhvervssprog (engelsk) eller cand. link. merc.

Kan du se dig selv som en del af vores team, ser vi frem til at høre fra dig snarest.  Din ansøgning og CV kan fremsendes til HR-chef Susan Nielsen på sus@patrade.dk.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du rette henvendelse til Eva Aaen Skovbo på eas@patrade.dk 

Vi afholder løbende samtaler.

 

Patrade er en international IPR rådgivningsvirksomhed, som siden 1995 har rådgivet en stadig voksende kundekreds om immaterielle rettigheder. Cirka 66 kompetente medarbejdere tæller blandt andre en række juridiske og tekniske rådgivere, der er autoriserede europæiske patent- og varemærkekonsulenter. Vi har hovedkontor i Aarhus og kontorer i Aalborg, Kolding og København.