Erfaren IPR-koordinator, København

Til vores kontor i København søger vi nu en erfaren IPR-koordinator/advokatsekretær med flair for struktur, sprog og et skarpt øje for detaljer – samt lysten til at lære nyt i en branche under konstant udvikling.

 

Jobbet

Som vores nye IPR-koordinator bliver du en del af et stærkt og fagligt kvalificeret, juridisk team, der arbejder engageret for at varetage vores klienters IPR-rettigheder.

 

I teamet vil du indgå i et tæt samarbejde med både Patrades andre IPR-koordinatorer samt vores erfarne advokater og jurister. Dine daglige kolleger vil desuden omfatte erfarne patentkonsulenter, da vi også arbejder i tæt samarbejde med patentafdelingen. Dette er med til at sikre afveksling i arbejdsopgaverne og gode muligheder for samarbejde på tværs af forskellige fagområder.

 

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

 

  • Administration og behandling af varemærke- og designsager, herunder indsigelser og krænkelser samt retssager
  • Korrespondance med klienter, udenlandske agenter/advokater samt myndigheder
  • Organisering og behandling af e-mails og dokumenter
  • Fristhåndtering
  • Korrekturlæsning (engelsk og dansk)
  • Fakturering

 

Din profil

Du er struktureret, detaljeorienteret og evner at prioritere opgaver i en til tider hektisk og udfordrende hverdag. Du er engageret, ambitiøs og trives med at arbejde i et team, hvor vi vægter videndeling og tæt samarbejde. Herudover besidder du et naturligt servicegen.

 

Du har et højt sprogligt niveau og kommunikerer præcist og ubesværet på dansk og engelsk – og gerne på flere andre sprog. Du er fortrolig med Office-pakken og skal være indstillet på og evne at sætte dig ind i nye IT-systemer. Du kunne have en baggrund som cand.ling.merc., advokatsekretær – eller noget helt andet. Du skal have erfaring inden for IPR.

 

Patrade tilbyder

Du tilbydes en spændende og udfordrende stilling i en international konsulentvirksomhed, hvor vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger samt konkurrencedygtige løn- og arbejdsforhold. Vores juridiske afdeling i København består af et ungt team med rummelighed og en til alle tider venskabelig kultur, hvor medarbejdertilfredshed er en højt prioriteret værdi.

 

Patrade hviler på tre værdier: Viden, Ansvar og Væredygtighed. Det er Patrades ambition, at disse værdier genspejles i alt, hvad vi gør – i forhold til vores kunder, vores kollegaer, vores samarbejdspartnere og vores omverden.

 

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt.

 

Kan du se dig selv som en del af vores team, ser vi frem til at høre fra dig snarest.  Din ansøgning og CV skal sendes til HR-chef Susan Nielsen på job@patrade.dk mærket ”KBH IPR-koordinator” i overskriften. Sidste frist er 15. september 2019.

 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at rette henvendelse til partner Simon Tønners på telefon 21657148 eller sit@patrade.dk.

 

Vi afholder samtaler løbende.

 

 

 

Patrade er en af Danmarks førende IPR-rådgivningsvirksomheder, som siden 1995 har rådgivet en voksende kundekreds fra en bred vifte af brancher om deres immaterielle rettigheder, herunder patenter, varemærker og design. Gennem den rette rådgivning udgør vi en strategisk partner for vores klienter og hjælper dem med at opnå den stærkest mulige markedsposition via optimal udnyttelse og beskyttelse af deres immaterielle rettigheder. Patrade beskæftiger mere end 70 kompetente medarbejdere og har hovedkontor i Aarhus og afdelinger i Aalborg og København.